24 دسامبر , 2014

اطلاعات رشد مشاغل در استرالیا :

اينفوگراف زير اطلاعات مفيدي در خصوص وضعيت مشاغل در استرالیا، رشد آن ها تا سال 2017، ميزان دستمزد سالانۀ مشاغل در استرالیا و ديگر اطلاعات سودمند مشاغل را به شما ارائه مي دهد. براي اطلاعات كامل تر لطفاً به منوي درباره استراليا مراجعه كنيد.

 

پس از دو سال تحصیل در استرالیا می توانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید. همچنین ویزای اقامت موقت فارغ التحصیلی به شما اجازه می دهد تا 18 ماه پس از پایان تحصیل در استرالیا حضور داشته باشید. این ویزا برای دانشجویان دکترا تا چهار سال هم می تواند تمدید شود.

 

حین تحصیل در استرالیا نیز دانشجو می تواند به مدت چهل ساعت در هر چهارده روز متوالی کار کند. درآمد حاصل از کار دانشجویی ممکن است بین هفته ای دویست تا سیصد دلار استرالیا باشد.

 

اطلاعات بیشتر در زمینه یافتن شغل پس از پایان تحصیل را اینجا بیابید.

 

بهترین راه بررسی این نکته که آیا حوزه ی تخصصی شما مورد تقاضای بازار استرالیا است یا خیر دیدن فهرست مشاغل مورد نیاز استرالیا است. دولت استرالیا سالانه این فهرست (Skilled Occupation List) را منتشر می کند. در سال ۲۰۱۴ دانشجویان رشته های مهندسی، فن آوری، دامپزشکی، اُپتومتری، دندانپزشکی، و دیگر مشاغل مربوط به پزشکی می توانند به یافتن شغل بسیار امیدوار باشند. برای دیگر حرفه ها نیز وضعیت بدی وجود ندارد. واحدهای اقتصادیِ خدمات حرفه ای طی بیست سال آینده ۴۰۰ میلیارد دلار به درآمد ملی اضافه می کنند که بیشترین سهم ها را کشاورزی، گردشگری، آموزش به دانشجویان بین المللی، و مدیریت مالی خواهند داشت. استرالیا همچنین صنعت معدن کاوی بسیار پیشرفته ای دارد که فرصت های شغلی فراوانی برای فارغ التحصیلان ژئولوژی (زمین شناسی) و مهندسی معدن فراهم خواهد ساخت.

 

در خصوص بررسي شرايط خود جهت اخذ ويزاي دانشجويي استرالیا، مي توانيد فرم مشاوره آنلاين را تكميل و ارسال نماييد.

اطلاعات بيشتر را در ديگر صفحات وبسايت از جمله:

پذيرش كارشناسي ارشد

پذيرش دكترا

ويزاي دانشجويي استراليا

بيابيد.
infographic_education_and_training_for_the_future

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *