11 ژانویه , 2015

در دانشگاه ملی استرالیا Australian National University بورسیه هایی برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته شده است که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

بورسیه تحصیلی شهریه دانشگاه برای دانشجویان دکترا

این بورسیه را هر دانشکده به طور جداگانه به دانشجویان همان دانشکده اختصاص می دهد. تمامی شهریه دوره تحصیلی دانشجویان خارجی دریافت کنندۀ این بورسیه پوشش داده می شود.

دانشگاه-ملی-استرالیا

دانشگاه-ملی-استرالیا

چگونه درخواست دهیم

از متقاضیان درخواست می شود حتما قبل از اقدام به اخذ پذیرش با دانشکده مربوطه تماس بگیرند و یا با استاد راهنمایی در یکی از دنشکده ها تماس بگیرند تا موضوع تحقیق خود را تعیین کنند و طرح تحقیق را بر همان اساس ارائه دهند.

دانشجویانی که این بورسیه تحصیلی را دریافت می کنند باید تا 31 مارس همان سال حتما در استرالیا حضور یابند و تحصیل خود را آغاز کنند.

جایزه استرالیایی دانشجویان دکترا
Australian Postgraduate Awards _ APA

دپارتمان آموزش و پرورش دولت فدرال استرالیا همه ساله تعدادی بورسیه تحصیلی برای دوره های پژوهشی در نظر می گیرد.

شرایط دریافت این بورسیه تحصیلی

برای جزئیات بیشتر درمورد این که چه کسانی واجد شرایط هستند می توانید اینجا را ببینید. در حالت کلی متقاضی باید مدرک تحصیلی قبلی را با معدل بالا (17 به بالا) از دانشگاه های ممتاز کسب کرده باشد. این بورسیه تحصیلی علاوه بر شهروندان استرالیا و نیوزلند به دانشجویان خارجی نیز اعطا می شود. تنها متقاضیان دوره های دکترا واجد شرایط خواهند بود.

دانشگاه-ملی-استرالیا

دانشگاه-ملی-استرالیا

درخواست شما باید تا 31 اوت به دست دانشگاه برسد تا برای دریافت این بورسیه بررسی شود. حتما قبل از اقدام برای درخواست پذیرش با استادهای راهنما در دانشکده مربوط به تحصیلات خود تماس بگیرید و موضوع پژوهش را هماهنگ کنید.

بورسیه تحصیلی تحقیقاتی دانشجویان بین المللی
International Postgraduate Research Scholarship _ IPRS

این بورسیه تحصیلی را نیز دپارتمان آموزش و پرورش دولت فدرال استرالیا به دانشجویان خارجی اعطا می کند. از آن جایی که رقابت بر سر دریافت این بورسیه بسیار زیاد است، در دانشگاه ملی استرالیا این بورسیه به دانشجویان دوره های فوق لیسانس پژوهشی داده نمی شود.

برای درخواست این بورسیه تحصیلی احتیاج به فرم جداگانه ای نیست. همه متقاضیان دوره های دکترا برای این بورسیه نیز بررسی می شوند.

 

براي تحصيل در استراليا و يا درخواست بورسيه تحصيلي به مشاوره نياز داريد؟

لطفاً با ما تماس بگیرید یا فرم مشاورۀ آنلاین را تکمیل و ارسال نمایید.

 

منبع: anu.edu.au

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *