18 دسامبر , 2014

هدف دانشگاه مک کورای Macquarie در سیدنی استرالیا رسیدن به رتبه زیر 200 در رده بندی دانشگاه های پژوهش محور در جهان است. این دانشگاه استراتژی به دقت تعریف شده ای برای دست یابی به این هدف دارد و تلاش می کند بیشترین سطح درگیری اعضای آکادمیک در پژوهش های دانشگاهی را داشته باشد. در سال 2007 درآمد حاصل از تحقیقات دانشگاه مک کواری نزدیک به 34 میلیون دلار بود که در میان دانشگاه های استرالیا رتبه 5 را توانست کسب کند.

در ادامه مروری خواهیم داشت بر موضوعات پژوهشی در دانشگاه مک کواری که متقاضیان دوره های دکترا و کارشناسی ارشد پژوهشی می بایست مد نظر داشته باشند.

دانشگاه-مک-کواری

دانشگاه-مک-کواری

موضوعات پژوهش در دانشگاه مک کواری سیدنی

دانشگاه مک کواری در خط مقدم پژوهش در زمینه های مختلف می باشد. این نقاط قوت پژوهش، پایه و اساس شهرت بین المللی دانشگاه مک کواری است. این دانشگاه خانه ی برخی از برترین محققان برجسته جهان است. این تیم ها و افراد در تمام زمینه ها برای ایجاد تغییر واقعی در جامعه ما کار می کنند.

فرهنگ باستان

مرکز تحقیقات فرهنگ های باستانی(MQACRC)  پژوهش های مشترک در تعامل میان فرهنگی در فرهنگ های باستانی از غرب اروپا تا چین را انجام می دهد. و نه تنها بر تاریخ جوامع، بلکه بر زبان هایی که آنها استفاده می کردند، تمرکز می کند و دارای یک بخش ویژه برای مطالعه نزدیک آثار باستانی فیزیکی از دوران باستان است.

 

رفتار حیوانات

آزمایشگاه رفتار حیوانات بر ارتباطات و فرآیندهای شناختی  طیف وسیعی از موجودات زنده از جمله پرندگان، مارمولک ها و عنکبوت ها تمرکز دارد.

 

نجوم و فیزیک نجومی

مک کواری در نجوم گسترده، فیزیک نوری، مطالعات مادون قرمز و رادیویی از سحابی های سیاره ای، ستاره های دوتایی، بقایای ابرنواختر، حرکات ستاره ای، باستان شناسی کهکشانی، مطالعات نظری شوک امواج، شکل گیری ستارگان و سیاه چاله ها متخصص است. ما همچنین در خصوص روش های تحقیق نوآورانه برای آموزش نجوم فعالیت می کنیم.

مطالعات بیومولکولی

مرکز تحقیقات بیومولکولی، رهبران بین المللی تحقیقات ما در ژنومیکس کاربردی میکروبی، پروتئومیکس، متابولومیکس (metabolomics)  و بیوانفورماتیک را با تکنولوژی با کارایی بالای دانشگاه ارتباط می دهد که برای پیشرفت های جدید در سیستم های زیست شناسی تعبیه شده است.

 

سوخت های زیستی Biofuels  یا سوخت های جایگزین و یا بهره وری سوخت

تولید سوخت های زیستی یک پروژه ملی تحقیقاتی است با هدف دسترسی محققان استرالیا به تسهیلات با کیفیت، تجهیزات فن آوری های پیشرفته، و تخصص فنی لازم برای تولید سوخت های زیستی در مقیاس پایلوت و دیگر محصولات از زیست توده لیگنوسلولوزیک lignocellulosic.

 

بازار سرمایه

مرکز تحقیقات بازار سرمایه(CMRC)  ابتکار عمل یک گروه از محققان، دانشگاه های مختلف از جمله مک کواری و شرکای صنعتی است که برای توسعه فن آوری های جدید و نوآورانه برای دامنه بازار سرمایه با هم کار می کنند.

 

نظریه دسته بندی Category Theory

خطر آب و هوا

علوم شناختی

مرکز تحقیقات دانشگاه مک کواری برای علوم شناختی تاکید ویژه بر سه حوزه شناخت دارد: Pshycholinguistics، شناخت بصری Visual Cognition  و Neurophsychiatry

 

محیط زیست و تکامل

دوران کودکی

زمین و تکامل سیاره ای

بهداشت روانی/احساسی

مدلسازی اکوسیستم

ریسک مالی

حکومت و عملکرد بین المللی

علوم زبان

لیزر و فوتونیک

حکومت

علوم اعصاب، علوم عروقی و جراحی

کوانتومی اطلاعات تیم علوم و امنیت

شمول اجتماعی

آموزش و پرورش ویژه

ارتباطات بی سیم

 

براي تحصيل در استراليا و يا درخواست بورسيه تحصيلي به مشاوره نياز داريد؟

لطفاً با ما تماس بگیرید یا فرم مشاورۀ آنلاین را تکمیل و ارسال نمایید.

 

منبع: research.mq.edu.au

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *