15 جولای , 2014
ويكتوريا_استراليا

ويكتوريا_استراليا

 

شهر ملبورن در ايالت ويكتورياي استراليا، مركزي جهاني در آموزش و پرورش است كه به دانشجويان فرصت هاي تحصيل در سطح عالي جهاني ارائه مي دهد. کیفیت آموزش و زیرساخت هاي تحقیقات در منطقه بی نظیر است. ملبورن بالاترين رتبه از نظر كيفيت زندگي در بين شهرهاي جهان را داراست و از جهت چند فرهنگی بودن و فعالیت های فرهنگی، غذاها، مد و سرگرمی در تمام جهان شناخته شده است.

در سال 2012 مؤسسه معتبر QS ملبورن را به عنوان يكي از چهار شهر برتر دنيا براي زندگي در كنار شهرهاي پاريس، لندن و بوستون معرفي كرد. معيارهاي اين رده بندي كيفيت زندگي، اعتبار دانشگاه هاي آن شهر، تنوع مليتي دانشجويان، فعاليت هاي كارفرمايان، و صرفه اقتصادي بود.

ده دانشگاه پيشرو در سطح جهاني در ايالت ويكتوريا قرار دارند با امكاناتي مدرن و پيشرفته، اعضاي هيأت علمي مجرب در عرصه هاي بين المللي، و خدمات دانشجويي برجسته. 5 تا از 20 دانشگاه برتر استراليا در اين ايالت هستند، يكي از آنها در ميان 30 دانشگاه برتر دنياست (دانشگاه ملبورن) و 2 دانشگاه در بين 100 دانشگاه برتر دنيا هستند.

ايالت_ويكتوريا_استراليا

ايالت_ويكتوريا_استراليا

موسسات آموزش و پرورش فنی و حرفه ای و آموزشي با کیفیت بالا، آموزش عملی و توسعه مهارت هاي مربوط به صنعت ارائه مي دهند كه در ارتباط نزدیک با صنايع است و تضمین مي كند فارغ التحصیلان دارای مهارت خواستار شده توسط کارفرمایان هستند.

دانشگاه هاي ايالت ويكتوريا در ارائه خدمات آموزشي در كشور پيشرو هستند و اين سبب اعتبار جهاني دوره هاي آموزشي آن ها شده است. همچنين دولت ايالتي ويكتوريا طرح منحصر به فرد خدمات حمايتي براي دانشجويان بين المللي را ارائه كرده است كه اين دولت را از جهت سطح خدمات دانشجويي براي دانشجويان خارجي متمايز مي كند. اين خدمات شامل حمايت، مشاوره و ياري رساني توسط كاركنان چند زبانه در زمينه هاي پزشكي و بهداشت، حقوقي، شغلي و اسكان و اقامت هستند.

آيا علاقه مند به تحصيل در استراليا و در ايالت ويكتوريا هستيد؟ لطفاً با ما تماس بگيريد يا فرم مشاورۀ آنلاين را تكميل و ارسال نماييد.

منبع: studyinaustralia.gov.au

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *