17 ژوئن , 2014
دانشگاه-ملبورن

دانشگاه-ملبورن

 

 

1-    اعتبار هميشگي

بر اساس رنكينگ فوق العاده معتبر تايمز دانشگاه ملبورن در استراليا شماره 1 و در دنيا شماره 34 است.

رنكينگ هاي بيشتر اين دانشگاه را اينجا ببينيد.

 

 

 

 

2-    بورس هاي بيشتر براي دانشجويان بيشتر

بورس هاي دانشگاه ملبورن متنوع است و به دانشجويان زيادي با پيش زمينه هاي مختلف تعلق مي گيرد.

ببينيد آيا شما واجد شرايط هستيد؟

 

3-    به شيوه ي خود تحصيل كنيد

دوره هاي تحصيلي انعطاف پذير، سرفصل دروس با استاندارد جهاني، 100 موضوع مختلف براي ادامه ي تحصيل. دانشگاه ملبورن به شما كمك مي كند علاقه ي خود را بيابيد و به نهايت استعدادهاي خود دست يابيد.

دانشكده هاي دانشگاه ملبورن را ببينيد.

دانشگاه-ملبورن

دانشگاه-ملبورن

4-    از برترين استادها بياموزيد

از روز اول آغاز تحصيل در دانشگاه ملبورن،‌ شما از برترين محققين و رهبران صنايع كه به دليل موفقيت هايشان در دنيا شناخته شده هستند مي آموزيد. مدرسيني كه با علاقه و هوشمندي كشفيات و دانش خود را با شما درميان مي گذارند.

 

5-    ورود به دوره هاي آموزش عالي تضمين شده است

آيا دوست داريد تحصيلات ليسانس خود را در دانشگاه ملبورن آغاز كنيد و همزمان مطمئن باشيد كه مي توانيد تحصيلات عالي خود را نيز در همان دانشگاه ادامه دهيد؟ اگر سال 12 دبيرستان را در استراليا خوانده ايد يا ليسانس بين المللي (IB: International Baccalaureate) را در استراليا گذرانده ايد واجد شرايط هستيد.

اطلاعات بيشتر

 

6-    فرصت هاي برابر

شما به دانشگاه تعلق داريد و مهم نيست كه از كجا آمده باشيد. گاهي اوقات شرايط به گونه اي است كه نمي توانيد بهترين نتايج را كسب كنيد، دانشگاه به شما كمك مي كند بر مشكلات فائق آييد.

دانشگاه-ملبورن-استراليا

دانشگاه-ملبورن-استراليا

7-    كمپ دانشگاه در قلب ملبورن

شهري درون شهري ديگر – كه كدپستي اختصاصي خود را دارد! زماني كه وارد كمپ دانشگاه ملبورن مي شويد درمي يابيد كه آنجا مكاني خاص و فوق العاده است.

 

8-    آينده را هم اكنون زندگي كنيد

با دوره هاي كارآموزي،‌تجربه هاي هدايت و رهبري، و كارهاي داوطلبانه كه به دانشجويان دوره هاي ليسانس ارائه مي شود، در دنياي واقعي زندگي كنيد. بسياري از كشفيات هيجان انگيز در خارج از كلاس درس رخ مي دهد، و به همين دليل است كه دانشگاه ملبورن آموزش عملي را بخشي از آموزش دانشگاهي شما قرار داده است.

 

9-    مستقل، اما تنها نه

در ملبورن، دانشگاه مي خواهد بداند دانشجويان چه ديدگاهي دارند. به همين دليل شما يك يه يك با مشاور ارتباط با دانشجويان ملاقات خواهيد كرد تا درباره ي دانشگاه، اين كه چرا شما آنجا را انتخاب كرده ايد، و هدف نهايي تان صحبت كنيد.  دانشگاه ملبورن از شما حمايت مي كند تا به آنچه كه مي خواهيد دست پيدا كنيد.

منبع: وبسايت دانشگاه ملبورن

 

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *