19 می , 2014
دانشگاه-كارنگي-استراليا

دانشگاه-كارنگي-استراليا

 

دانشگاه كارنِگي ملون، دانشگاهي آمريكايي است كه در سال 1900 در پيتزبورگ پنسيلوانيا بنا شده است. اين دانشگاه در رده بندي معتبر تايمز در سال 14 – 2013 رتبه 24 را كسب كرده است. كارنِگي ملون در طول تاريخ 113 ساله اش منشاء ابداعات فراوان و راهبر در ارائه ايده هاي پيشروانه به بازار و اقتصاد و مولد كسب و كارهاي تازۀ موفقي بوده است.
كارنگي ملون در استراليا در ادامۀ توسعۀ جهاني دانشگاه كارنِگي بنا شده است كه كمپ هايي در سيليكون وَلي Silicon Valley، روآندا Rwanda، و قطر Qatar دارد.
در استراليا، مدرك اين دانشگاه آمريكايي كه اعتباري جهاني دارد با تجربۀ استراليايي پيوند خورده است. كمپ آدلايدِ دانشگاه كارنِگي ملون، آموزشي با كيفيت فوق العاده و استثنايي عرضه مي كند كه امتيازي منحصر به فرد در زمان ورود به بازارهاي مالي و تجاري جهان براي فارغ التحصيلان محسوب مي گردد.
دانشجويان مدرك آمريكايي دانشگاه كارنِگي ملون را در پايان دوره كسب مي كنند و استاداني بسيار باتجربه و متخصص خواهند داشت كه در آموزش، پژوهش هاي پايه يا كاربردي، و مديريت سازماني از برترين ها هستند.
دوره هاي آموزشي اين دانشگاه نه تنها كسب و كار را با مباحث فني پيوند مي زند، بلكه به دانشجويان مهارت هاي حل مسأله و دانش علمي را كه براي موفقيت شغلي آينده شان ضروري است نيز مي آموزد.

ساختمان-دانشگاه-آدلايد

ساختمان-دانشگاه-آدلايد

به دعوت دولت ايالتي ساوت استراليا، دانشگاه كارنگي ملون كمپ خود در آدلايد را در سال 2006 افتتاح كرد. اين كمپ در محوطۀ دانشگاهي بين المللي كه در فهرست ميراث ساختمان تورنز Torrens Building در ميدان ويكتوريا واقع است بنا شد. دانشگاه كارنگي اولين دانشگاه بين المللي در استرالياست. آدلايد، پايتخت ايالت ساوت استراليا، اقامتگاه 1.26 ميليون جمعيتي است كه از نظر زمينه فرهنگي بسيار متفاوت از هم هستند. شهر آدلايد پنجمين شهر دنيا از نظر قابليت هاي زندگي است و ارزان ترين پايتخت ايالتي در تمام استرالياست (منبع: Economist Intelligence Unit 2012). آدلايد مقصد تحصيلي ايده آلي براي دانشجويان است زيرا كه محيطي ارزان، پويا و امن براي تحصيل و زندگي به آن ها ارائه مي كند.
هزينه سالانه زندگي در آدلايد استراليا:
اسكان: 6240 دلار استراليا
بهداشت و سلامت: 416 دلار استراليا
غذا: 4160 دلار استراليا
رفت و آمد: 1040 دلار استراليا
حداقل نمره آزمون زبان:
براي دوره هاي ارشد و دكترا، تافل آي بي تي: 90
براي دوره هاي ارشد و دكترا، آيلتس آكادميك: 6.5

منبع: hotcoursesabroad.com

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

نظرات كاربران

  1. عباس ربیع پرور گفت:

    باسلام٬ عرض کنم که هزینه اسکان سالانه اگر اشتراکی زندگی کنید حداقل در آدلاید که ارزانترین شهر استرالیاست میشود ۱۰۰۰۰ دلار٬ همچنین هزینه بهداشت و درمان فقط در حد درمان سرماخوردگی و بیماریهای عادی سالانه ۸۰۰ دلار برای دانشجویان خارجی است و برای آنها که اقامت دایم دارند مجانیست ولی حق ویزیت هر دکتر متخصص حداقل ۸۰ دلار است که شامل بیمه نمیشود. هزینه غذا و آمد وشد هم با توجه به تورم موجود در استرالیا بسیار بیشتر از این ارقام میشود. ضمنا شما خیلی از هزینه های جانبی مثل آب و برق و گاز و موبایل و اینترنت و غیره و هزینه های غیر مترقبه را اصلا فراموش کرده اید که خود سالانه در خوشبینانه ترین حالت حداقل ۱۵۰۰ دلار میشود. هزینه دانشگاه هم برای دوره مستر و دکترا هر ترم حداقل بالغ بر ۱۳۰۰۰ دلار است که سالانه ۲۶۰۰۰ دلار میشود و دولت جدید قصد افزایش آنرادارد. نمره آیلتس برای دوره دکترا و بعضی رشته های انسانی و حقوقی و اقتصادی حداقل ۷ آکادمیک مورد قبول است.

    • نويسنده گفت:

      با سپاس از نظر ارسالي شما. هزينه ها حدودي برآورد شده اند و عينا از سايت منبع نقل شده اند. هزينه شهريه را عموما در هزينه هاي اسكان لحاظ نمي كنند، زيرا به دانشگاه، مقطع و رشته تحصيلي وابسته است.
      در مورد نمره زبان، بايد اشاره كرد كه اين نمرات فقط درباره دانشگاه كارنگي اعلام شده اند كه تنها دوره هاي مالي و تجاري را ارائه مي دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *