10 آوریل , 2014

مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي، تاريخ ثبت نام آزمون آيلتس آكادميك و جنرال اين دانشگاه را در شهرهاي مختلف به شرح زير اعلام كرد:
آزمون آکادمیک 24 می 2014 در شهرهای رشت، شیراز و کرمانشاه: شروع ثبت نام 25 فروردین و پایان آن 30 فروردین 1393
آزمون آکادمیک/جنرال 7 ژوئن 2014 در تهران: شروع ثبت نام 7 اردیبهشت و پایان آن 10 اردیبهشت 1393
آزمون آکادمیک/جنرال 21 ژوئن 2014 در تهران: شروع ثبت نام 17 اردیبهشت و پایان آن 22 اردیبهشت 1393
متقاضيان میتوانند بر روی وبسایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند. لازم به ذکر است شروع ثبت نام هر آزمون راس ساعت 10 صبح به وقت رسمی کشور میباشد.
مبلغ ثبت نام: 7،000،000 ریال بصورت علی‌الحساب. قيمت قطعي هر آزمون توسط سازمان سنجش محاسبه و اعلام مي شود تا در صورت افزايش نسبت به مبلغ علي الحساب، داوطلبان مبلغ مابه التفاوت را به حساب مرکز مربوطه واريز کنند و چنانچه قيمت قطعي کمتر از قيمت علي الحساب باشد، مراکز مي بايست مابه التفاوت را به ذينفعان مسترد کنند.

آزمون آيلتس

همچنين اين مركز در وب سايت خود، موارد زير را نيز به متقاضيان يادآور شده است:
1. انصراف از شرکت در این آزمون ها پس از ثبت نام قطعی امکان پذیر نمی باشد.
2. امکان تغییر ماژول از آکادمیک به جنرال و یا بالعکس پس از ثبت نام قطعی امکان‌پذیر نمیباشد.
3. امکان انتقال آزمون به آزمون‌های آینده پس از ثبت نام قطعي امکان پذیر نمیباشد.
4. پایان مهلت ثبت نام این آزمون ها ساعت 10 صبح تاريخ هاي اعلام شده میباشد. لذا به داوطلبان توصیه می‌گردد در اسرع وقت پس از رزرو آزمون اقدام به ثبت نام قطعی نمایند. بدیهی است داوطلبانی که در موعد مقرر (مهلت پرداخت 24 ساعته)، ثبت نام قطعی ننموده باشند از لیست رزرو آزمون حذف خواهند شد.
5. آزمون مصاحبه در فاصله زمانی یک هفته قبل تا یک هفته پس از آزمون کتبی برگزار خواهد گردید. و جزئیات آن 10 روز پیش از آزمون کتبی از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
6. ارائه پاسپورت برای کلیه داوطلبان از ماه فوریه 2014 الزامی می باشد.آندسته از داوطلبانی که در پروفایل خود شماره ملی وارد نموده اند می بایست نسبت به تشکیل پروفایل جدید با شماره پاسپورت اقدام نمایند. لازم به ذکر است کارت ملی صرفا از داوطلبین مشمول خدمت سربازی و با ارائه گواهی معتبر پذیرفته می شود.

 

منبع: مركز آزمون آيلتس دانشگاه آزاد

 

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *