3 فوریه , 2016

ثبت نام آزمون تعیین سطح دوره های تافل و آیلتس ترم بهار ۹۵

هدف دوره : آماده سازی دانشپذیران برای شرکت در آزمون های زبان بین المللی TOEFL و IELTS
شرح دوره : هر کدام از این دوره ها به مدت هشتاد ساعت آموزشی طی ۱۰ هفته ارائه شده و دانشپذیر روزهای ۵شنبه و جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶:۱۵ در کلاس حضور می یابد.
منابع آموزشی دوره آمادگی این آزمون ها توسط گروه تألیف و تدوین منابع آموزشی مؤسسه تهیه شده و در برگیرنده هر چهار مهارت زبانی مورد نیاز برای شرکت در آزمون های اصلی شامل Listening، Speaking، Reading و Writing می‌باشد. همچنین، در طول دوره یک آزمون آزمایشی رایگان برگزار و مورد تجزیه تحلیل قرار می‌گیرد. دانشپذیر بر حسب عملکرد خود در این آزمون‌ از مشاوره‌های تخصصی رایگان برای ارتقاء عملکرد خود در آزمون اصلی برخوردار می‌شود.

پایان مهلت ثبت نام : ۱۱ اسفندماه ( پس از ثبت نام، زمان آزمون تعیین سطح را از اکانت خود تعیین نمایید.)
زمان آزمون شفاهی : ۱۲ اسفند ماه
زمان آزمون کتبی : ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۳
شروع دوره : بهار ۹۵
پایان دوره : بهار ۹۵
شهریه دوره : ۷۲۰۰۰۰ تومان (جهت مشاهده تخفیف ها، به منوی سیستم آموزشی مراجعه نمایید)

نحوه ثبت نام : برای ثبت نام آنلاین در این دوره ابتدا از طریق این لینک در سایت عضو شده و مدارک مورد نظر برای ثبت نام را که در این لینک آمده است ضمیمه کنید.
سپس منتظر بمانید تا رمز عبور حساب کاربریتان در کمتر از یک روز در ساعات اداری برایتان ارسال شود. سپس از طریق این لینک دراین دوره ثبت نام آنلاین به عمل آورید.
چنانچه در طول ساعت اداری (۱۶:۰۰ – ۸:۰۰) تأیید حساب کاربری شما انجام نشد، جهت پی‌گیری تایید ثبت نام و رفع مشکل با شماره ۴۲۳۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

جهت دریافت کلیه اطلاعات مرتبط با دوره ها، ایمیل و نام دوره مورد نظر خود را به همراه عبارت FAR به شماره ۱۰۰۰۴۲۳۱۲ پیامک کنید.
نمونه پیامک ارسالی: IELTS – FAR – nasiri@gmail.com

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *