12 می , 2015

پردیس مهندسی و فنآوری اطلاعات دانشگاه سیدنی در سال 2014 در میان 50 دانشکده برتر مهندسی دنیا در رده بندی فوق العاده معتبر تایمز قرار گرفت. این دانشکده موضوعات تحصیلی گسترده ای را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکترا رائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر لطفا اینجا را ببینید.

دانشگاه-سیدنی-مهندسی

دانشگاه-سیدنی-مهندسی

به عنوان یک فارغ التحصیل دانشگاه سیدنی، وضعیت اشتغال درخشانی در انتظار شما خواهد بود، زیرا تمامی مدارک اعطایی از طرف دانشگاه سیدنی در سراسر جهان پذیرفته است. مدارک مهندسی دانشگاه سیدنی مورد تأیید انجمن مهندسان استرالیا است و نیز مدارک فنآوری اطلاعات دانشگاه سیدنی مورد تأیید انجمن کامپیوتر استرالیا است. دانشگاه سیدنی با صدها شرکت و صنایع مختلف همکاری دارد تا از دانشجویان خود از طریق بورسیه ها، کارآموزی ها و پروژه هایی که صنایع مختلف حامی مالی آن هستند، حمایت کند.

دانشگاه-سیدنی-مکاترونیک

دانشگاه-سیدنی-مکاترونیک

زیرشاخه های مهندسی در دانشگاه سیدنی استرالیا

از قرن هجدهم به این سو تمامی مهندسی ها به غیر از مهندسی های نظامی، به نام مهندسی عمران شناخته می شدند.این تعریف حتی در سال های اولیه تأسیس انجمن مهندسین عمران بریتانیا در سل 1828 نیز معتبر بود. امروزه تخصص های مهندسی بیشتر شده است و عنوان مهندسی عمران گسترۀ کوچک تری را پوشش می دهد، اما با این وجود بزرگترین زیرشاخۀ مهندسی در استرالیا همچنان مهندسی عمران است.

  • مهندسی هوانوردی
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی برق و اطلاعات
  • مهندسی مکانیک و مکاترونیک
  • مهندسی و مدیریت پروژه (عمران)

 

دانشگاه-سیدنی-هوانوردی

دانشگاه-سیدنی-هوانوردی

مهندسی هوانوردی

دانشکده مهنسی هوانوردی، مکانیک و مکاترونیک در دانشگاه سیدنی یکی از پیشروترین دانشکده های مهندسی در استرالیاست. در این دانشکده دوره های آموزشی موفقی در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکترا ارائه می شود. این دانشکده بخشی از پردیس بزرگ مهندسی و فنآوری اطلاعات دانشگاه سیدنی است و در تمام استرالیا رتبۀ 3 را در میان دانشکده های مهندسی کسب کرده است.

تعداد مهندسین هوانوردی در استرالیا کم است و شرایط استخدامی به میزان زیادی وابسته به تغییرات در سیاست داخلی یا شرایط خارجی است. جریان پروژه ها در صنایع ساخت و ساز پیوسته و دائمی نیست و این امر در تقاضا برای فارغ التحصیلان جدید تأثیر گذاشته است.

دانشگاه-سیدنی-شیمی

دانشگاه-سیدنی-شیمی

مهندسی شیمی

دانشکده مهندسی شیمی و بیومولکولی دانشگاه سیدنی در سال 1946 تأسیس شده است و اولین دانشگاه استرالیایی است که مهندسی شیمی را در سطح دانشگاهی ارائه نمود. از آن زمان تا کنون این دانشکده به ارائه سطح عالی تدریس و پژوهش متعهد بوده است.

مهندسی شیمی به فرآیندهای صنعتی که طی آن ها در وضعیت فیزیکی و شیمیایی مواد تغییر حاصل می شود مربوط است. مهندسین شیمی این فرآیندها را طراحی می کنند، می سازند، اجرا و مدیریت می کنند. حین این کار به ملاحظات اقتصادی و زیست محیطی نیز توجه دارند.

مهندسی عمران

دانشکدۀ مهندسی عمران دانشگاه سیدنی به دانشجویان خود درک کاملی از این رشته به همراه مهارت های طراحی، پژوهش، و حل مسأله ارائه می دهد تا بتوانند محیط های پایدار طبیعی و ساخت دست بشر را ارائه دهند.

سیدنی یکی از دو دانشگاه برتر استرالیاست و در رشته مهندسی عمران رتبه 19 جهان را کسب کرده است.

دانشگاه-سیدنی-برق

دانشگاه-سیدنی-برق

مهندسی برق و اطلاعات

در دانشکده مهندسی برق دانشگاه سیدنی چهار گرایش عمده در مقطع کارشناسی وجود دارد: مهندسی پزشکی، مهندسی برق-قدرت، مهندسی مخابرات، و مهندسی کامپیوتر.

مهندسی مکانیک و مکاترونیک

مهندسی مکانیک شاخۀ وسیعی از مهندسی حرفه ای است و مهندسین مکانیک تقریبا در هر نوع فعالیت مهندسی مشارکت دارند. آنها در تولید برق، سیستم های حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی، کنترل آلودگی، حفاظت از محیط زیست، و مهندسی پزشکی می توانند وارد شوند.

دانشگاه-سیدنی-مدیریت

دانشگاه-سیدنی-مدیریت

مدیریت و مهندسی پروژه

مدیریت پروژه حرفه ای پویا ست که شامل برنامه ریزی، هماهنگی، بودجه بندی، و ارزیابی پروژه های با مقیاس بزرگ میشود. دانشگاه سیدنی در آموزش مدیریت پروژه پیشرو است. رویکرد منحصر به فرد و نوآورانۀ «سیستم های پیچیده» complex systems به مدیریت پروژه و راهبری در تمامی دوره های آموزشی و پژوهشی دانشگاه سیدنی وجود دارد.

منبع: sydney.edu.au/engineering

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *