4 می , 2015

پردیس علوم، مهندسی و فنآوری دانشگاه سوئینبرن دوره های آموزشی عملی و کاربردی برای ورود به صنایع مختلف را به دانشجویان ارائه می دهد. دانشجویان از دانش استادهای متخصص که در پژوهش های علمی سرآمد هستند و نیز از ارتباطات و همکاری های دانشگاه سوئینبرن با صنایع مختلف بهره ها خواهند برد. دوره های آموزشی بر پایه نیاز صنایع طراحی شده اند و از پنجاه سال پیش به این سو در دانشگاه سوئینبرن ارائه می شوند. این طولانی مدت ترین زمان همکاری یک دانشگاه با صنایع مربوطه در استرالیا ست.

دانشگاه-تكنولوژي-سوئينبرن

دانشگاه-تكنولوژي-سوئينبرن

دانشکده های پردیس علوم، مهندسی و فنآوری دانشگاه سوئینبرن

دانشکده های پردیس علوم، مهندسی و فنآوری خانۀ دوره های آموزشی بسیار معتبر آموزشی و پژوهشی اند. رابطۀ نزدیک بین آموزش های این دانشگاه با تحقیقات آن، به دانشجویان امکان می دهد تا در جریان آخرین پیشرفت ها در رشته تحصیلی خود باشند.

دانشکده علوم دانشگاه سوئینبرن

دانشکده علوم دانشگاه سوئینبرن از سه دپارتمان و سه مرکز بزرگ تحقیقاتی تشکیل شده است. در این دانشکده برخی از برترین دانشمندان جهان تدریس می کنند و دوره های تحقیقاتی (کارشناسی ارشد تحقیقاتی و دکترا) علاوه بر دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد آموزشی نیز ارائه می شود.

کیفیت بالای تحقیقات در این دانشکده در گزارش تعالی تحقیقات در استرالیا Excellence in Research Australia در سال 2012 آمده است که این دانشکده را در زمینه های علوم فضا و نجوم، بالاتر از سطح استاندارد جهانی ارزیابی کرده است. همچنین پژوهش های فیزیک اپتیک و شیمی فیزیک این دانشکده در سطح بسیار بالایی – بالاتر از استاندارد جهانی – ارزیابی شد.

همچنین رده بندی دانشگاهی آکادمیک the Academic Raking of World Universities نیز دانشگاه سوئینبرن را در زمینه تحقیقات علوم فیزیک در میان 75 دانشگاه برتر جهان قرار داده است.

دانشگاه-سوئينبرن

دانشگاه-سوئينبرن

گروه ها و مراکز تحقیقاتی دانشکده علوم دانشگاه سوئینبرن

گروه شیمی و بیوتکنولوژی

گروه ریاضی

گروه فیزیک و نجوم

مرکز اخترفیزیک

مرکز کوانتوم و علوم نوری/اپتیک

مرکز میکرو فوتونیک

 

دانشکده مهندسی دانشگاه سوئینبرن

در دانشکده مهندسی دوره های آموزشی و پژوهشی در زمینه های عمران، ساخت و ساز، مکانیک، و مهندسی طراحی محصول و همچنین دوره های خلبانی در مقاطع کارشناسی و نیز کارشناسی ارشد به همراه پژوهش هایی صنعت-محور ارائه می شود.

دانشجویان در این دانشکده بین 6 تا 12 ماه در طول مدت تحصیل به کارآموزی در صنایع مربوطه مشغول می شوند و در دوران دانشجویی ارتباط نزدیکی با محیط کار آینده خود و تجربۀ ارزشمندی پیدا خواهند نمود.

گروه ها و مراکز تحقیقات دانشکده مهندسی دانشگاه سوئینبرن

گروه حمل و نقل هوایی

دانشکده مهندسی عمران و ساخت و ساز

گروه مهندسی مکانیک و مهندسی طراحی محصولات

مرکز زیرساخت های پایدار

مرکز مهندسی اقیانوس، علوم و فناوری

موسسه تحقیقات صنعتی سوینبرن

دانشگاه-سوئینبرن-کمپ-هاتورن

دانشگاه-سوئینبرن-کمپ-هاتورن

دانشکدۀ مهندسی برق و نرم افزار دانشگاه سوئینبرن

این دانشکده دوره های آموزشی مفصلی در تمام زمینه های علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، مخابرات، رباتیک و مهندسی برق ارائه می دهد.

در این دانشکده حتی دوره هایی با تمرکز بر نرم افزارهای حرفه ای، بازی ها، و اپلیکیشن های وب برگذار می شود. همچنین دوره هایی دربارۀ شبکه ها، امنیت سیستم های پیجیده مانند شبکه های ارتباطی موبایل ها، شبکه های کامپیوتری چند رسانه ای، و سیستم های رادیویی و تلویزیونی.

گروه ها و مراکز تحقیقات دانشکدۀ مهندسی برق و نرم افزار دانشگاه سوئینبرن

گروه علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار

گروه ارتباطات، برق، رباتیک و مهندسی پزشکی

مرکز رایانه و مهندسی سیستم های نرم افزار

مرکز پیشرفته معماری اینترنت

آزمایشگاه نوآوری نرم افزار سوینبرن

 

منبع: swinburne.edu.au

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *