29 آوریل , 2015

دانشگاه وولنگونگ یکی از بهترین دانشگاه های مدرن در جهان است. این دانشگاه به دلیل سابقه پژوهشی خود در سطح جهانی و کیفیت آموزشیِ منحصر به فرد این دانشگاه اعتباری بین المللی کسب کرده است. رتبه بندی های اصلی بین المللی، دانشگاه وولنگونگ را در میان 2 درصد دانشگاه های برتر در سراسر جهان جای داده است.

شهر وولنگونگ در جنوب سیدنی واقع است. فاصله اش به میزان 90 دقیقه تا سیدنی است که امکان دسترسی روزانه به مرکز شهر سیدنی را ارائه می دهد. اما ازدحام و هزینه های یک شهر بزرگ را ندارد. پردیس دانشگاه وولنگونگ بین کوه های پوشیده از درخت و آبهای اقیانوس آرام قرار گرفته و به شما کیفیت زندگی فوق العاده ای ارائه می دهد که در جایی دیگر سخت پیدا می شود.

دانشگاه وولنگونگ طیف گسترده ای از گزینه های اسکان و اقامت مقرون به صرفه را به دانشجویان خارجی ارائه می دهد که در داخل پردیس دانشگاه و نیز در نزدیکی دانشگاه قرار دارد. رفت و آمد به نقاط مختلف شهر وولنگونگ و اطراف آن بسیار آسان و است. اتوبوس های شرکت Gong Shuttle  سرویس منظم و رایگان را به دانشگاه و اطراف شهر در تمام روزهای هفته به شما ارائه می کند.

مهندسی-دانشگاه-وولنگونگ

مهندسی-دانشگاه-وولنگونگ

پردیس مهندسی و علوم اطلاعات دانشگاه وولنگونگ

این پردیس چندین دانشکده مختلف دارد که به شرح زیر است:

مهندسی عمران،معدن، و محیط زیست

علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار

مهندسی برق، کامپیوتر و ارتباطات از راه دور

فن آوری اطلاعات و سیستم ها

ریاضیات و کاربردی آمار

مکانیک / مواد / مهندسی مکاترونیک

فیزیک

 

دانشکده مهندسی عمران، معدن، و محیط زیست:

دانشکده مهندسی عمران، معدن، و محیط زیست (Civil, Mining and Environmental Engineering (CME)) اعتباری جهانی برای پژوهش، نوآوری هایش در رویکردهای آموزشی و یادگیری، و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی اش دارد. دانشکده مهندسی و علوم اطلاعات دانشگاه وولنگونگ در جمع اتحادیه گروه هشت دانشگاه های استرالیا نیز پذیرفته شده است.

علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار:

این دانشکده یکی از برجسته مراکز آموزش و پژوهش در استرالیا برای ساخت و ساز، استقرار و مدیریت آخرین فن آوری محاسبات و محاسبات سیستم های کسب و کار است. رشته های تحصیلی شامل محاسبات امنیت سیستم های دیجیتال همراه تا چند رسانه ای ها و ساخت بازی را در بر میگیرد.

زمینه های تحصیل: آمار کاربردی، علوم کامپیوتر، سیستم های اطلاعاتی، فناوری اطلاعات، ریاضیات

 

مهندسی برق، کامپیوتر و ارتباطات:

این دانشکده دارای ترکیبی منحصر به فرد از رشته ها، از جمله روباتیک و اتوماسیون است Robotic and Automation. شما برای پیاده سازی راه حل های مختلف را خواهید آموخت؛ از میکرو الکترونیک تا زیرساخت های برق صنعتی و شبکه های رادیویی تا خطوط فیبر نوری.

 

سیستم ها و فن آوری اطلاعات:

رشته های تحصیلی این دانشکده شما را با مهارت های مورد نیاز برای سازنده تر و کارآمدتر ساختن شرکت ها با استفاده از فنآوری اطلاعات، آشنا می کند.

 

ریاضیات و آمار کاربردی:

فعالیت های این دانشکده گستره ای از موضوعات از ریاضیات محض، ریاضیات کاربردی، ریاضیات مالی و آمار را پوشش می دهد. فارغ التحصیلان این دانشکده در تمام صنایع اعم از امور مالی تا نیروهای دفاعی و امنیت و نیز در بخش مراقبت های بهداشتی مشغول به کار می باشند.

مهندسی مکانیک، مکاترونیک و مواد:

از پرینت سه بعدی تا انرژی های سبز تا رباتیک، گستره وسیعی از رشته ها در دانشکده مهندسی مکانیک، مکاترونیک و مواد ارائه می شود. در این دانشکده مهارت های کاربردی ای به دانشجویان آموزش داده می شود که برای ورود به بازار کار کاملا آماده باشند.

فیزیک:

دانشکده فیزیک دانشگاه وولنگونگ در موضوعات تابش پزشکی medical radiation و فیزیک کاربردی پیشرو است. این دانشکده در این موضوعات بهترین محققان را جذب کرده است و با موسسات تحقیقاتی و دانشگاه ها از سراسر جهان همکاری دارد.

منبع: uow.edu.au

 

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

نظرات كاربران

  1. baherehyalpanian گفت:

    do you have agriculture science

    • نويسنده گفت:

      ممنون از پیام شما.
      رشته کشاورزی و منابع طبیعی در دانشگاه های استرالیا وجود دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *