11 آوریل , 2015

پیش نیازهای آکادمیک

برای ورود به دانشگاه سیدنی جهت اخذ مدرک فوق لیسانس، دیپلم فارغ التحصیلی (graduate diploma) و یا گواهی فارغ التحصیلی (graduate certificate) معمولا می بایست مدرک کارشناسیِ مربوط به آن رشته را داشته باشید. هرچند برخی از دوره ها در دانشگاه سیدنی مدرک کارشناسی تمامی رشته ها را می پذیرند.

علاوه بر این باید نمرات شما نیز از حد مشخصی بیشتر باشد. این حد مشخص برای رشته های مختلف متفاوت است اما معمولا نمراتی که حتما بیشتر از نمره متوسط باشد شما را واجد شرایط ورود مستقیم به دوره فوق لیسانس می سازند.

اگر نمرات مدرک لیسانس شما عالی نیست، ممکن است راه های جایگزین برای ورود به دوره فوق لیسانس، مانند دوره های شش ماهه و یا یک سالۀ منتهی به اخذ دیپلم فارغ التحصیلی و یا گواهی فارغ التحصیلی به شما پیشنهاد شود.

برخی از دوره های فوق لیسانس به سوابق کاری مشخصی نیز نیاز دارند.

همچنین ممکن است برای برخی رشته ها که نیازمند دوره های کارآموزی در بیمارستان های ایالت نیوساوت ولز و یا آموزش و پرورش این ایالت است، نیاز داشته باشید که شرایط سلامتی و عدم سوء سابقه را نیز برآورده سازید.

برای اطلاعات بیشتر درباره پیش نیازهای ورود به دوره های فوق لیسانس دانشگاه سیدنی به کتاب راهنمای آنلاین دانشگاه سیدنی مراجعه نمایید:

 

Australian-University-Sydney

Australian-University-Sydney

پیش نیازهای زبان انگلیسی

به عنوان یک دانشجوی خارجی، می بایست بتوانید دانش زبان انگلیسی خود را به اداره مهاجرت استرالیا اثبات کنید تا بتوانید ویزای دانشجویی دریافت نمایید. و نیز باید بتوانید گواهی زبان انگلیسی خود را به دانشگاه سیدنی نیز ارائه نمایید تا بتوانید واجد شرایط ورود به دوره های دانشگاهی شوید.

ارائه مدرک زبان انگلیسی به اداره مهاجرت استرالیا

اداره مهاجرت استرالیا مدارک بین المللی زبان انگلیسی مانند آیلتس را می پذیرد. همچنین اخیرا مدرک تافل نیز مورد پذیرش اداره مهاجرت می باشد. برای جزئیات بیشتر وبسیایت این اداره را مشاهده فرمایید:
Department of Immigration and Citizenship website

ارائه مدرک زبان انگلیسی به دانشگاه سیدنی

به طور کل نمره آیلتس 6.5 برای ورود به دوره های فوق لیسانس در دانشگاه سیدنی کافی است اما برخی رشته ها نمره بالاتری نیاز دارند از جمله: معماری، حقوق، علوم اجتماعی، مدیریت و کسب و کار، رشته های مربوط به پزشکی مانند پرستاری، دندانپزشکی، دامپزشکی، داروسازی، و روانپزشکی.

برای ورود به برخی دوره های فوق لیسانس در رشته موسیقی در دانشگاه سیدنی آیلتس 6 کافی است.

 

برای تحصیل در استرالیا و اخذ پذیرش تحصیلی به مشاوره نیاز دارید؟

لطفاً با ما تماس بگیرید یا فرم مشاورۀ آنلاین را تکمیل و ارسال نمایید.

 

منبع: usyd.edu.au

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *