17 مارس , 2015

دوره های آنلاین رایگان دانشگاه کوئینزلند در پایگاه edX ارائه می شوند. ثبت نام و شرکت در این دوره ها کاملا رایگان است، اما در صورتی که گواهی تأیید شدۀ دانشگاه کوئینزلند را بخواهید، می بایست مبلغی پرداخت نمایید.

در ادامه مروری خواهیم داشت بر برخی از این دوره ها.

 

دوره آنلاین رایگان روانشناسی عدالت کیفری
The Psychology of Criminal Justice

در این دوره می آموزید چگونه علوم رفتاری می تواند نظام عدالت کیفری ما را بهبود بخشد.

دوره-رایگان-آنلاین-1

دوره-رایگان-آنلاین-1

در این دوره به طور سیستماتیک اثر قانون و نظام عدالت از دیدگاهی روانشناسانه بررسی خواهد شد. با بررسی تجربی یک مورد دست اول داستانی، شما در مورد روانشناسی قوانین و برخی از تصورات اشتباهی که معمولا در مورد عدالت کیفری وجود دارد آشنا می شوید.

 

دوره آنلاین رایگان علم تفکر هر روزه
The Science of Everyday Thinking

یاد بگیرید چگونه بهتر فکر کنید، استدلال کنید، و بهتر انتخاب کنید.

دوره-رایگان-آنلاین-2

دوره-رایگان-آنلاین-2

در این دوره تفکرات هرروزۀ ما بررسی می شوند: چرا مردم چیزهای عجیب و غریب را باور دارند، چگونه ما عقایدمان را شکل و تغییر می دهیم، چرا انتظارات ما قضاوت ما را منحرف می کند، و چگونه ما می توانیم بهتر تصمیم گیری کنیم. در این دوره آموزشی موضوعات و مباحثی مانند تشخیص پزشکی، پدیده های ماوراء الطبیعه، دارونما، معجزات، و مواردی دیگر بحث و بررسی می شوند. شما خواهید آموخت که چگونه به ادعاها را ارزیابی کنید، شواهد و مدارک را دریابید، و درک کنید چرا ما اغلب دست به انتخاب هایی غیر منطقی می زنیم. شما به جای تفکر سریع، خودکار، غریزی، عاطفی، و کلیشه ای، کم کم تفکر کُند (با سرعت کم)، پرتلاش، مشورتی، تحلیلی، و منطقی را به کار خواهید گرفت. البته این دوره ابزار لازم برای تفکر مستقل و با شک و تردید را ارائه میدهد و به شما می آموزد چگونه به داده ها بیش از تجربه شخصی ارزش دهید.

 

دوره آنلاین رایگان انسان شناسی مسائل جهان کنونی
Anthropology of Current World Issues

چگونه انسان شناسی در حال تغییر جهان است و شما از این تغییرات چه یاد می گیرید؟

دوره-رایگان-آنلاین-3

دوره-رایگان-آنلاین-3

این دوره به شما امکان می دهد از طریق انسان شناسی درک بهتری از جهان اطراف داشته باشید. شما در مورد شیوه ای که در آن انسان شناسی به عنوان یک رشته دانشگاهی می تواند دیدگاه های جدید در مورد مسائل کنونی جهان از “بومیِ منطقه ای خاص بودن” تا مهاجرت و فرهنگ مادی ارائه دهد، را یاد می گیرید.

این دوره آموزشی می خواهد شما را به چالش بکشد تا در دیدگاه تان دربارۀ این مسائل، نحوۀ دیدن جهان و چگونگی ارتباط ما با جهان با همۀ اختلاف ها و همانندی هایمان، تأمل کنید.

 

دوره آنلاین رایگان دستور زبان انگلیسی
English Grammar and Style

یاد بگیرید چگونه با استفاده از دانشِ به کارگیری کلمات، به سبکی بنویسید که دانشگاه و حرفه تان به آن نیاز دارد و خوانندگان نیز آن را ارزشمند بیابند.

دوره-رایگان-آنلاین-4

دوره-رایگان-آنلاین-4

در زمان وابستگی شدید جهان به اینترنت، جایی که همه نویسنده و هر فردی خواننده است، تقاضا برای دانش زبان بیشتر از گذشته شده است. توانایی بیان ایده ها در نوشته ای هوشمندانه بسیار مهم است. این دوره رایگان آنلاین شما را قادر به یادگیری کارکرد کلمات می سازد به طوری که شما می توانید نثر موجز، شفاف، ظریف، و قانع کننده ای داشته باشید. با ارائۀ کامل مفاهیم اساسی دستور زبان، نحو، و سبک، این دوره توانایی نوشتن، ویرایش و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

 

منبعedx.org

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *