1 ژانویه , 2015

جمعیتِ آرام در کانبرا همراه با کنسرت اسکیمو جو به سال 2015 خوشامد گفتند.

حدود 35000 نفر در منطقه تجاری مرکزی کانبرا، پایتخت استرالیا جمع شدند تا آغاز سال نو میلادی را با دو دور آتش بازی و کنسرت موسیقی رایگان در میدان سیویک جشن بگیرند.

گروه موسیقی معروف استرالیایی، اسکیمو جو، از قبل از آتش بازی ساعت 9 شب تا مدتی پس از آن، جمعیت را سرگرم کرد که خانواده های جوان از آن لذت بیشتری بردند.

استرالیا_کانبرا_1

استرالیا_کانبرا_1

در نزدیکی های گَرِما پلِیس Garema Place موسیقی الکترونیک انتخاب شده بود، دی جی های کانبرا و جوئل فلچر برای جمعیت جوان تر برنامه اجرا می کردند.

مرکز شهر ترافیک سنگینی را تجربه کرد، زیرا بسیاری از اهالی کانبرا برای شرکت در جشن به خیابان ها آمدند. بسیاری از خانواده ها فرصت یافتند تا آخرین نگاه ها را به چراغ های میدان پِتری Petrie Plaza بیاندازند که به طور رسمی رکورد گینس را برای بزرگترین تصویر ال ای دی LED در ماه نوامبر شکسته بود.

پلیس نیز از جمعیت و آرامش آن ها راضی بود. به گفته پلیس مردم محدوده پایتخت رفتار بسیار خوبی در جشن های خیابانی داشتند هر چند که چند مورد دستگیری برای نقض برخی قوانین نیز وجود داشته است.

استرالیا_کانبرا_2

استرالیا_کانبرا_2

همچنین پلیس گفت که بسیار خشنود است که امسال تنها 16 جوان به دلیل مسمومیت الکلی بازداشت شده اند که در مقایسه با 39 نفر سال گذشته آمار خوبی است. 7 فرد بزرگسال نیز به همین دلیل بازداشت شدند.

در همین حین، مجموعه داران سکه نیز در مقابل ضرابخانه سلطنتی استرالیا تجمع کرده بودند تا اولین سرکه های ضرب شده در سال 2015 را تهیه کنند. سکۀ یک دلاری امروز صبح به بازار وارد شد. این سکه طراحی جدیدی برای یادبود صد سالگی آنزاک (ارتش استرالیا و نیوزلند) Australian and New Zealand Army Corps _ Anzac دارد.

 

منبع: abc.net.au

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *