25 دسامبر , 2014

از شش هفته قبل تا کنون خرید کریسمس در استرالیا رکوردی بر جای گذاشته است. انجمن ملی خرده فروشان استرالیا اعلام کرده است هر فرد بالای 14 سال به طور میانگین 2500 دلار در این یک ماه و نیم خرج کرده است.

این انجمن همچنین افزود در چند هفته منتهی به کریسمس حدود 45 میلیون دلار هزینه شده است که کمی بیش از هزینه مردم استرالیا در بازه زمانی مشابه در سال گذشته است.

Australia_Christmas_1

راسل زیمرمان، رئیس انجمن گفت، کریسمس زمان بسیار مهمی برای بخش فروش و خرده فروشی در استرالیاست. بسیاری از خرده فروش ها به فروش هایشان در زمان کریسمس وابسته هستند. آن ها اغلب تا 60 درصد فروش هایشان را در این بازه زمانی انجام می دهند، بنابراین این دوره کوتاه مدت برای آن ها بسیار اهمیت دارد. وی ادامه داد ما امیدواریم به رکورد 45 میلیون دلار دست پیدا کنیم و پس از آن نیز نیز فروش پس از کریسمس خوبی داشته باشیم. این ها خبرهای خوبی برای اقتصاد استرالیا هستند.

آقای زیمرمان گفت به خاطر داشته باشید که دخ درصد جمعیت شاغل در استرالیا در بخش فروش مشغول به کارند.

رئیس انجمن فروشندگان استرالیا ادامه داد محصولات تکنولوژ ی برخی از بزرگ ترین فروش های امسال را داشتند. اقلام دیگری که خیلی خوب فروش رفته اند محصولات آرایشی و بهداشتی مانند عطر، افتر شِیو، … بوده اند.

بخشی که کمی نگرانی ایجاد کرده است، لباس و کفش بوده که جهش آنچنانی در خرید نداشته است.

در ایالت ساوت استرالیا انتظار می رود مردم در این آخر هفته 200 میلیون دلار خرج کنند

گفته شده است که حدود نود هزار نفر در شنبه گذشته به مراکز خرید ایالت ساوت استرالیا برای خرید هدایا مراجعه کرده اند.

یان داربی شایر، رئیس مرکز خرید راندل، می گوید نسبت به سال گذشته افزایش خرید داشته داشته ایم. فروشندگانی که محصولات مورد نیاز خریداران را با قیمت هایی خوب عرضه کرده اند سود بهتری داشته اند. همچنین خریدهای آنلاین به دلیل نرخ پایین تبدیل ارز استرالیا به ارز آمریکا کاهش پیدا کرده است.

منبع: abc.net.au

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *