17 دسامبر , 2014

دانشگاه نیوساوت ولز University of New South Wales در سیدنی استرالیا در سال 1949 بنا شده است و یکی از دانشگاه های پیشرو در پژوهش و آموزش در استرالیا است. دانشگاه نیوساوت ولز بیش از پنجاه هزار دانشجو از بیشتر از صد و بیست کشور دنیا دارد. دانشگاه UNSW به جمع دانشگاه هایی که دوره های آنلاین رایگان ارائه می دهند پیوسته است. دوره هایی که توسط دانشگاه نیوساوت ولز ارائه می شوند به تدریج در همین وبسایت معرفی می شوند. این دوره ها به زبان انگلیسی برگزار می شود و ثبت نام و شرکت در آن رایگان است.

زیبا سازی شهر – طراحی محل اسکان بشر

ویدئوی مربوط به این دوره را مشاهده نمایید:

 

 

در حال حاضر شهر زیستگاه غالب انسان است. چگونه ما شهرهای بیش از حد متراکم آینده را سبز، قابل زندگی و شاعرانه بسازیم؟

شهر پیچیده ترین و فوق العاده ترین ساخته بشر است. با رشد جمعیت، جهان رشد می کند و شهری تر می شود، ساخت شهرهای آینده دیگر فقط در مورد زیبایی شناسی و یا راحتی نخواهد بود.

پرسش هایی مربوط به پایداری و فرهنگ بیشتر حیاتی است. به طور فزاینده، آینده شهر، آینده گونه های مختلف است. این دوره درباره معرفی ماهیت بینا – رشته ای ساخت شهر است. تمرکز بر روی پروژه شهری پیشرفته و با تراکم زیاد سیدنی معاصر است.

از این پروژه برای بررسی وابستگی حرفه های مربوطه استفاده خواهد شد؛ طراحی شهری، معماری، مدیریت ساخت و ساز، برنامه ریزی، معماری منظر، معماری داخلی و طراحی صنعتی.

کل فرآیند توسعه از اولین برنامه ریزی و خرید محل/سایت تا اتمام آن، و از مقیاس گسترده زمینه ای تا پیچیدگیهای طراحی بررسی خواهد شد. در انجام این کار، نوآوری طراحی در فن آوری های سبز، ساختار، ساخت و ساز، خدمات محیط زیست و خدمات ساختمان بررسی خواهند شد، و این مباحث در چارچوب وسیع تری از زیرساخت ها، حکومت و اقتصاد سیاسی مد نظر قرار خواهد گرفت.

این دوره در ماه آوریل سال 2015 (فروردین 94) در دانشگاه نیوساوت ولز سیدنی برگذار می شود.

برای ثبت نام در این دوره آموزشی آنلاین رایگان اینجا را ببینید.

منبع: coursera.org

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *