18 ژانویه , 2015

 

دانشگاه-سیدنی-لوگو

دانشگاه-سیدنی-لوگو

شعار دانشگاه سیدنی
Sidere mens eadem mutato  «صور فلكي تغيير مي كنند، ذهن اما نه»
سال تأسيس1850
رئيس دانشگاه سیدنی
بليندا هاچينسن
تعداد اعضاي آكادميك3350
تعداد دانشجويان 51394
تعداد منابع كتابخانه دانشگاه5.2 ميليون
محل دانشگاه سیدنی
سیدنی، نيوساوت ولز، استراليا
عضويت هاگروه هشت Group of EightAPRU,ASAIHLWUN
وبسايتsydney.edu.au

 

دانشگاه سیدنی دانشگاهي دولتي واقع در سیدنی استرالياست. بنا شده در سال 1850، دانشگاه سیدنی قديمي ترين و يكي از معتبرترين دانشگاه هاي استرالياست كه رتبه ي 27 برترين دانشگاه هاي دنيا را در رده بندي هاي مهم دانشگاهي دنيا كسب كرده است. در سال 2013 در رده بندي معتبر QS رتبه 38 را به دست آورد و در ميان 0.3% دانشگاه هاي برتر جهان قرار گرفت. 5 برنده جايزه نوبل يا كرافورد فارغ التحصيل يا از اعضاي هيأت علمي دانشگاه سیدنی هستند.

دانشگاه-سیدنی

دانشگاه-سیدنی

دانشگاه سیدنی 16 دانشكده و دپارتمان دارد، كه دوره هاي آموزشي كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكترا را ارائه مي دهند. در سال 2011 تعداد دانشجويان كارشناسي اين دانشگاه حدود 32000 نفر و تعداد دانشجويان كارشناسي ارشد و دكترا حدود 17000 نفر بود. كمپ اصلي دانشگاه سیدنی در حومه كمپرداون Camperdown و دارلينگتون Darlington در دامنه جنوب غربي مركز تجاري سیدنی واقع شده است.

دانشگاه سیدنی عضو گروه هشت دانشگاه هاي استراليا، آكادميك كُنسُرتيوم 21، و شبكه جهاني دانشگاهي است.

دانشگاه سیدنی دانشجوياني از بيش از 130 كشور جهان دارد – آماري قابل توجه كه نشان دهنده تنوع و آزادمنشي است، اين ها ويژگي هاي اصلي اين دانشگاه هستند.

دانشگاه سیدنی توافقات پژوهشي و آموزشي بسياري با ديگر دانشگاه هاي مطرح دنيا دارد. در سال گذشته دانشجويان و استادان دانشگاه سیدنی بيش از 7000 مقاله مشترك با افرادي از ديگر كشورها منتشر كردند.

ديدگاه دانشگاه سیدنی به عنوان دانشگاهي جهاني حصول اطمينان از كيفيت برتر آموزش و يادگيري است و اين كه دانشگاه به عنوان مركزي آموزشي شناخته شود كه رهبران آينده بتوانند در آن رشد كنند.

منبع: ويكي پديا، دانشنامه آزاد و  sydney.edu.au/international/about

 

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *