6 می , 2017

دانشگاه نیو انگلند

تاریخچه

دانشگاه نیو انگلند در سال 1938 در منطقه ی زیبا نیو انگلند، منطقه ای در شمال ایالت نیو ساوت ولز ،تحت عنوان کالج نیو انگلند شروع به کار کرد.این کالج یکی از کالج های دانشگاه سیدنی بود.ابن دانشگاه در سال 1954 به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه داد.این دانشگاه امکان تحصیل از راه دور را برای دانشجویان فراهم  کرد و با سابقه ترین دانشگاه استرالیا در زمینه تحصیل از راه دور و دوره های انلاین می باشد.

هدف از تاسیس دانشگاه نیو انگلند فراهم کردن امکانات تحصیلی برای افراد محلی بود.این دانشگاه در توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی و فرهتگی منطقه بسیار تاثیر گذار بوده است.

دانشگاه نیو انگلند قدیمی ترین دانشگاه  منطقه ای محسوب می شود. این دانشگاه بیش از 200 رشته در دوره ی کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می کند.در  حال حاضر این دانشگاه بیش از 20000 دانشجو و 1200کارمند و استاد دارد.

 

گروهای آموزشی  در این دانشگاه :

 

گروه آموزشی هنر

گروه آموزشی علوم اجتماعی، رفتاری و شناختی

گروه آموزشی آموزش

گروه آموزشی محیط زیست و علوم مناطق برون شهری

گروه آموزشی سلامت و بهداشت

گروه آموزشی علوم انسانی

گروه آموزشی حقوق

گروه آموزشی علوم و فناوری

گروه آموزشی تجارت

گروه آموزشی طب روستایی

 

دانشگاه نیو انگلند سالانه 1.25 میلیون دلار برای انواع بورسیه های تحصیلی  هزینه می کند. در پردیس این دانشگاه تمامی نیاز های دانشجویان از قبیل محل نگهداری از کودکان،خدمات پزشکی و دندان پزشکی،دفتر پست،بانک،مراکز خرید و رستوران، و همچنین باشگاه های ورزشی و استخر فراهم آمده است.

همان طور که در قسمت قبل نیز ذکر شد در این دانشگاه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار میشود. از جمله رشته هایی که در دوره های کارشناسی ارشد ارائه می شود  میتوان رشته ی حسابداری و اور مالی،کشاورزی، زیست شناسی و پزشکی، سلامت روحی، فیزیک، هنر و … را نام برد.

 

رتبه دانشگاه

طبق فهرست رتبه بندی QS این دانشگاه در جایگاه 650-700 دانشگاه برتر در جهان قرار گرفته است. طبق همین فهرست ،رشته کشاورزی و جنگلداری این دانشگاه در رتبه 101-150 و دانشکده ی هنر و علوم انسانی نیز در رتبه 385 قرار گرفته است.

 

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *