8 ژانویه , 2017

دانشگاه ولنگونگ

 

uow181430

در دوره توسعه و نوآوری بعد از جنگ، دانشگاه تکنولوژی نیوساوت ولز یک شعبه در  شهر ولنگونگ تاسیس کرد تا به مهندسین و متالوژیست های بومی در صنایع استیل آموزش داده شود.

این موسسه بعد از پیشرفت های چشمگیری که به دست آورد در سال 1975 به عنوان یک دانشگاه مستقل به کار خود ادامه داد.

دانشگاه ولنگونگ به سابقه ی درخشان خود،از همان ابتدا شروع به کار خود در سال 1951 تا کنون  افتخار می کند.در حال حاضر دانشگاه ولنگونگ علاوه بر آموزش به مهندسین و متالوژیست ها به هنرمندان، نوآوران،مخترعان و مربیان نیز آموزش میدهد.

این دانشگاه در حدود 33 هزار دانشجو دارد و از این تعداد نزدیک به 14 هزار دانشجو از 143 کشور دنیا مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه ولنگونگ در طی 60 سال سابقه خود  در سطح جهانی اعتبار بخصوصی در زمینه ی  پژوهشی و کیفیت آموزشی کسب کرده است.دانشگاه ولنگونگ در بین دویست دانشگاه برتر در دنیا قرار گرفته است.

طبق آمار منتشر شده در QS دانشگاه ولنگونگ رتبه 243 را در دنیا دارد.رتبه این دانشگاه طبق فهرست تایمز نیز در بین 250 تا 300 دانشگاه برتر دنیا است.

 

uow106493

رتبه ی دانشگاه

این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های مدرن در سطح جهانی شناخته شده است. طبق آمار منتشر شده QSدانشگاه ولنگونگ در بین 50دانشگاه زیر 50 سال رتبه 17 را دارد.همچنین ، در فهرست منتشر شده Times در سال 2016 در بین 150 دانشگاه برتر کمتر از 50 سال در جایگاه 37 قرار گرفته است.

برای نهمین سال، دانشگاه ولنگونگ در میان 100 دانشگاه برتر در زمینه کارفرمایان فارغ التحصیل قرار گرفته است.این نظر سنجی بر اساس نظر کارفرمایان است.

در سال 2016،دانشگاه ولنگونگ در حوزه های مهندسی، معدن و مواد و همچنین جغرافیا در بین 100 دانشگاه برتر قرار گرفته است.همچنین، این دانشگاه در رشته های حساب داری، شیمی،ارتباطات، آموزش، مهندسی(عمران و سازه) و مواد در بین 1520 دانشگاه برتر دنیا در سال 2016 قرار دارد.

 

uow041490

دانشکده ها

این دانشگاه از 7 دانشکده با بیش از ده ها گروه آموزشی تشکیل شده است. این دانشکده ها شامل :دانشکده  تجارت و اقتصاد، مهندسی و فناوری، هنر و علوم انسانی، علوم ، علوم اجتماعی،علوم کامپیوتر، بهداشت ،پزشکی و پیرا پزشکی، است.

دانشگاه ولنگونگ در هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو میپذیرد.

 

 

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *