5 آوریل , 2015

ثبت نام تعیین سطح دوره های تافل و آیلتس

ثبت نام تعیین سطح دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی ترم بهار ۹۴دپارتمان زبان انگلیسی فرهیختگان دانشگاه تهران ادامه  دارد:

دوره آمادگی آزمون IELTS

هدف این دوره آماده‌سازی دانشپذیر برای شرکت در آزمون بین‌المللی IELTS می‌باشد.این دوره به مدت هشتاد ساعت آموزشی طی ده هفته ارائه می‌شود و دانشپذیر دو روز در هفته و هر روز چهار ساعت آموزشی در کلاس حضور می‌یابد.منابع آموزشی دوره آمادگی آزمون IELTS توسط گروه تألیف و تدوین منابع آموزشی مؤسسه تهیه شده و در برگیرنده هر چهار مهارت زبانی مورد نیازبرای شرکت در آزمون اصلی شامل Listening، Speaking، Reading و Writing می‌باشد.

در این دوره یک آزمون آزمایشی رایگان برگزار شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و دانشپذیر بر حسب عملکرد خود در این آزمون‌ها از مشاوره‌های تخصصی رایگان برای ارتقاء عملکرد در آزمون اصلی برخوردار می‌شود.

دانشپذیر در صورت کسب حد نصاب لازم در آزمون تعیین سطح وارد دوره IELTS می‌شود و در غیر این صورت بر حسب نمره کسب شده به دوره یا دوره‌های پیش‌نیاز هدایت می‌شود تا پس از کسب دانش زبانی مورد نیاز وارد این دوره شود.

دوره آمادگی آزمون TOEFL iBT

هدف این دوره آماده‌سازی دانشپذیر برای شرکت در آزمون بین‌المللی TOEFL iBT می‌باشد.این دوره به مدت هشتاد ساعت آموزشی طی ده هفته ارائه می‌شود و دانشپذیر دو روز در هفته و هر روز چهار ساعت آموزشی در کلاس حضورمی‌یابد.منابع آموزشی دوره آمادگی آزمون TOEFL iBT توسط گروه تألیف و تدوین منابع آموزشی مؤسسه تهیه شده و در برگیرنده هر چهار مهارت زبانی مورد نیاز برای شرکت در آزمون اصلی شامل Listening، Speaking، Reading و Writing می‌باشد.

دانشپذیر در صورت کسب حد نصاب لازم در آزمون تعیین سطح وارد دوره TOEFL iBT می‌شود و در غیر این صورت بر حسب نمره کسب شده به دوره یا دوره‌های پیش‌نیاز هدایت می‌شود تا پس از کسب دانش زبانی مورد نیاز وارد این دوره شود.

پایان مهلت ثبت نام آزمون تعیین سطح  دوره های IELTS و TOEFL ترم بهار، در صورت  عدم تکمیل ظرفیت حداکثر تا سه شنبه ۱۸ فروردین ادامه می یابد

زمان آزمون شفاهی تعیین سطح تافل و آیلتس، چهارشنبه ۱۹ فروردین  و زمان آزمون کتبی تافل و آیلتس ترم بهار۹۴ پنجشنبه ۲۰ فروردین ساعت  ۱۳ می باشد.

لطفا پس از ثبت نام جهت هماهنگی ساعت آزمون شفاهی، با موسسه تماس گرفته شود.

برای ثبت نام آنلاین در آزمون تعیین سطح این دوره ها ابتدا از طریق این لینک در سایت عضو شده و مدارک مورد نظر برای ثبت نام که در این لینک آمده است را ضمیمه کنید.سپس منتظر بمانید تا رمز عبور حساب کاربریتان در کمتر از یک روز در ساعات اداری** برایتان ارسال شود. سپس از طریق این لینک درآزمون تعیین سطح این دوره ها ثبت نام آنلاین به عمل آورید.** توجه کنید که بعد از ثبت‌نام درسایت بین یک الی دو ساعت مدارک شما بررسی و حساب کاربری‌تان تأیید خواهد شد. چنانچه در طول ساعت اداری (۱۶:۰۰ – ۸:۰۰) تأیید حساب کاربری شما انجام نشد، جهت پی‌گیری تایید ثبت نام و رفع مشکل با شماره ۴۲۳۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

اين مطلب را به اشتراك بگذاريد
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *